Specjalistyczny     Zakład    Elektroniki
    JEDNOSTKA     HANDLOWO  -  PRODUKCYJNO  -  USŁUGOWA
     Zalecana rozdzielczość 1024 x 768 pikseli
             

        

            W zależności od zapotrzebowania ze strony odbiorców usług jesteśmy gotowi podjąć każde wyzwanie stawiane tak przez
            elektronkę jak i przez człowieka.
            Wykonujemy urzadzenia wg potrzeb (pomysłu) klienta od projektu poprzez prototyp po gotowe urzadzenie.W okresach
            wolnych mocy przerobowych podejmujemy produkcję urzadzeń elektronicznych głównie dla branży motoryzacyjnej.
            W ostatnim okresie czasu opracowaliśmy i wdrożyliśmy do produkcji:

            - ogranicznik: urządzenie to jest bodaj najprostszym a bardzo przydatnym narzędziem w rękach mechanika lub elektryka
            samochodowego. W skrócie - zastępuje zwykły kawałek przewodu którym w razie potrzeby podaje się masę bądź plus zasilania
            na różne elementy sprawdzając ich działanie z wykluczeniem ryzyka spowodowana zwarcią bądź przeciążenia

            - Super Bargraf: urzadzenie z pomiarem za pomoca jednej sondy (obsługa jedną ręką). Określa optycznie wartość potencjału
            w danym punkcie, a przeznaczone jest głównie do pomiaru obwodów zmiennonapięciowych (do 20Hz) jak np. sondy lambda,
            czujniki halla, przepływomierze powietrza, czujniki cisnienia itp. których to dynamiczny pomiar za pomocą tradycyjnych
            multimetrów analogowych i cyfrowych jest praktycznie niemożliwy. Ponadto przyrząd natychmiast określa czy mierzony punkt
            ma na sobie jakiś potencjał np. jakąś wartość napięcia dodatniego, czy masę lub stan wysokiej oporności (nie wykazuje
            podłączenia do czegokolwiek).

            - tester świec żarowych: przyrząd nie tylko sprawdza, czy dana świeca żarowa grzeje, ale określa jej ciepłotę. W nowoczesnych
            samochodach właśnie ten parametr sprawdzany jest przez sterownik świec. Pomimo faktu, że świeca żarowa rozgrzewa
            się - sterownik określa ją jako uszkodzoną, ponieważ cipło wydzielane na świecy wykracza poza dopuszczalne wartości.

            - automatyczny zespół nadzoru ładowania: automatyczny zespół nadzoru ładowania jest przystawką do prostowników
            do ładowania akumulatorów samochodowych zaprojektowaną z myślą o szerokiej rzeszy użytkowników pojazdów
            oraz ludzi trudniących się obsługą techniczną pojazdów. Z każdego prostownika przystawka robi urządzenie inteligentne
            i całkowicie bezpieczne. Ogólnie biorąc zadaniem przystawki jest całkowity nadzór nad bezpiecznym ładowaniem akumulatora
            od momentu podłączenia prostownika do sieci i podłączeniem akumulatora po automatyczne wyłączenie ładowania
            w momencie naładowania akumulatora i wyłączeniem prostownika z sieci.
            Główne zalety urządzenia to :
            > brak napięcia na zaciskach prostownika (wraz z przystawką) do czasu podłączenia zgodnie z polaryzacją akumulatora.
            Odwrotne podłączenie akumulatora nie wyrządza żadnych szkód a jest sygnalizowane przez urządzenie
            > nadzór nad napięciem ładownia akumulatora uniemożliwiając jego przeładowanie. Spadek napięcia poniżej dolnej
            granicy określonej histerezą przełączania urządzenia powoduje ponowne włączenie ładowania. Dzięki temu rozwiązaniu
             możliwe jest pozostawienie akumulatora na nielimitowany czasowo okres „pod prostownikiem" bez obawy jego uszkodzenia.
            W tym przypadku akumulator jest „konserwowany" prądem co uniemożliwia jego zasiarczenie na wskutek samoistnego rozładowania
            > po odłączeniu zacisków prostownika natychmiast zanika napięcie na jego zaciskach uniemożliwiając dokonania przypadkowego
            zwarcia zacisków i uszkodzenia diod prostowniczych.

            - separator transmisyjny: separator transmisyjny jest urządzeniem specjalnie zaprojektowanym jako urządzenie pomocnicze
            w diagnostyce pojazdowej oraz naprawach sterowników przez osoby profesjonalnie zajmujące się tą branżą. Jest to urządzenie
            dla samochodów osobowych i ciężarowych, dzięki któremu można skutecznie zabezpieczyć tester współpracujący z pojazdem
            przed uszkodzeniami wynikłymi wskutek:
            > błędnego podłączenia
            > uszkodzonej instalacji pojazdu, w tym zwarć linii komunikacyjnych do plusa zasilania
            > uszkodzonego alternatora (zbyt wysokie napięcie, zakłócenia impulsowe) oraz rozrusznika (przepięcia przy rozruchu silnika).
            W skrócie: izoluje tester bądź komputer diagnostyczny od badanego pojazdu.


                                                                                                                                               Powrót do strony głównej


                                                                                                                                       Copyright by SZE Mintronik 2014